Lemmi: ”mitä siel tapahtuu? :)”
Hupiska: ”täällä haisee paska kun hupi tuhnautti
mittees sinne?” (Hupiskan koiran nimi on Hupi)

Hupiska: ”öäöäöäöäö naurattaaaaa”
Lemmi: ”no mikä?"
Hupiska: "en minä tiiä
oon ollu liian pitkään hupin pieruissa
vai onko ne omia?”

Hupiska: ”ei oo vielä ihan valmis
pitikin sulta kysyä siitä
että
öö
mikäs se kysymys olikaan”

Hupiska: ”minä löysin halpahallista tic tac nameja!
niitä minä oon ehtiny jo monta kymmentä vuotta
no ainakin monta vuotta
tässä lootassa lukee little pills :)
"
Lemmi: ”ihana ;D ihan sun namuja
mut onks ne saman makusii kuin tic tacit? : o”
Hupiska: ”kyllä
hajukin on sama
ja muoto
ooohhh mitkä muodot!”

Hupiska: ”ne on hyyyyyyyyviä
hurrrrjan hyviä”
Lemmi: ”ihan ällllllllö hyviä”
Hupiska: ”ja Hukka sano hyvin kun söin niitä
se sano että vitun narkkari” (Hukka on Hupiskan mies)

Lemmi: ”noooo oot muka offline”
Hupiska: ”eeeen oo
huijaan vaan :)”

Lemmi: ”miks mä en voi kattoo meidän vanhoja valokuvii pokerinaamana?
Hupiska: ”mites mun pikkupöksy kuvat?
oot niitä katellu :)”
Lemmi: ”en oo tännään. mutta vielä tulee sekin aika”

(alkuperäisen vitsin keksi Hupiska vessassa ollessaan. Valitettavasti ei kerrota sitä)
Lemmi: ”keksin tuosta itsekin vitsin
jos meen ericin kaa naimisiin niin tuleeko MUSTA vaimo?” (Lemmin mies on tummaihoinen)

Hupiska: ”hupi on taitava. se venytteli ja heilutteli häntää yhtä aikaa
vautsi vau
nyt se raapii korvaa ja hymyilee”
Lemmi: ”mut naisethan tekee 10 asiaa yhtaikaa”

Hupiska: ”tossa luki äsken odottamaton virhe”
Lemmi: ”oikee odottamaton”
Hupiska: ”kyllä mä luulen että meijän hommissa ne virheet on aika ootettuja"