Tätä ette ikinä usko, mutta Hupiska kirjoitti minulle kirjeen vähän aikaa sitten!

Olen mietiskellyt itsekseni miksi jotkut ihmiset rakastuvat niin vahvasti kaupunki elämään ja toiset maaseudun rauhaan. Vielä en saanut ajatuksiani tänne asti kirjoitettua, mutta oottakaapa vaan...

Syksyn viileitä ja raikkaita ilmoja nuuhkiessa on tullut tunne, että hei, minun pitäisi olla tällä hetkellä jossakin opiskelemassa. Mutta mitä ja missä?

Jostain syystä minulle on tullut myös hirveä hinku päästä käymään siellä Pohjois-Savossa teidän luona pitkästä aikaa. Tämä haikeus iski varmaan siitä, kun katselin vanhoja valokuvia Pohjois-Savo ajoistani. Silloin tuli valokuvattua paljon. Ainoa ongelma asiassa on kukkaroni, koska muutto on edessä ja se vie jonkin verran budjetista (esim.isompi vuokra). Mutta katsellaan, olisi Huippua käydä siellä!

Mites mun armaat mummelit? Miten voitte ja mitä touhuatte? Toivottavasti ette ole unohtaneet kokonaan The Mummo poweria.

 

<3 Ystävyydellä,

- Lemmi